5  سایت تبلیغاتی با بازدید و بازدهی بالا؛ از کاری تی تا دیوار

انتشار آنلاین آگهی در سایت تبلیغاتی یکی از کارآمدترین روش‌ها جهت دیده شدن هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود. معمولا ترافیک ارگانیک سایت ثبت آگهی آنقدر بالاست که با اطلاع رسانی خدمات در آن می‌توان به راحتی تعداد مشتریان را افزایش داد.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۹۳

چرا که این سایت‌ها کمک زیادی به پیدا کردن کسب و کار توسط مشتریان بالقوه می‌کنند. اگرچه با شنیدن نام سایت درج آگهی ناخودآگاه به یاد پلتفرم‌هایی نظیر دیوار یا شیپور می‌افتیم، اما در فضای آنلاین کم نیستند سایت های ثبت آگهی که با وجود شهرت کمتر، کمک زیادی به رشد کسب و کارها می‌کنند.
سایت تبلیغاتی کاری تی مصداق بارزی از این ادعا است.

سایت تبلیغاتی  karitiویژگی‌ها و امکاناتی دارد که شاید حتی دیوار یا شیپور هم از آن برخوردار نباشند. در ادامه چند مورد از بهترین سایت های تبلیغاتی کسب و کار را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

سایت تبلیغاتی کاری تی؛ بازدید و بازدهی بالا

اولین سایتی که از نظر بازدهی بالا و قدرت تبلیغات جامع می‌توان به آن اشاره کرد سایت ثبت آگهی کاری تی است. سایت تبلیغاتی کاری تی به لطف امکانات بی نظیر خود می‌تواند تعداد مشتریان شما را با شیب زیادی افزایش دهد. شاید مهمترین مزیت رقابتی کاریتی نسبت به سایر سایت های پربازدید برای تبلیغات برخورداری از دسته بندی‌های تفکیک شده به صورت جزئی باشد.
داشتن دسته بندی‌های جزئی کمک می‌کند تنها مشتریان بالقوه که به خدمات شما نیاز دارند تبلیغات شما را مشاهده کنند. از همین بابت درصد کاربرانی که روی تبلیغات شما کلیک می‌کنند و مشتری شما می‌شوند، بسیار بالا است.

5  سایت تبلیغاتی با بازدید و بازدهی بالا؛ از کاری تی تا دیوار
البته این پلتفرم درج آگهی (کاری تی) امکانات بی نظیر دیگری هم دارد که عبارتند از:

  • درج آگهی در دسته بندی‌های تفکیک شده
  • تسخیر رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی خدماتی
  • امکان درج آگهی به صورت رایگان یا پولی با امکانات بیشتر
  • درج آگهی بدون محدودیت زمانی
  • قابلیت ثبت چندین آگهی به طور همزمان
  • امکان ویرایش آگهی پس از انتشار آن

 

رتبه سایت ثبت آگهی کاری تی در برخی کلمات

شاید برای شما مهم باشد که بدانید سایت تبلیغاتی کاریتی بر روی چه کلماتی دارای رتبه در صفحه اول گوگل است، پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم این سایت بر روی بسیاری از کلماتی مانند: تعمیر یخچال بوش، تعمیر یخچال دوو، ال جی و ... دارای رتبه می‌باشد همچنین در تعویض قطعات یا دیگر خدمات مربوط به شارژ گاز یخچال نیز دارای رتبه بسیار مناسبی در صفحه اول گوگل است.

هزینه پر کردن گاز یخچال به طور مستقیم به گاز مبرد یخچال وابسته است. با این حال در تعیین نرخ شارژ گاز فریزر باید به مدل یخچال فریزر هم توجه کنید. هر یخچال فریزر حجم گاز منحصر به فردی دارد. از همین رو اگر دو یخچال از یک نوع گاز مبرد در سیکل خود برخوردار باشند، نمی‌توان ادعا کرد قیمت شارژ گاز در هر دو یخچال یکسان است. این متن بخشی از صفحه قیمت شارژ گاز یخچال می‌باشد که به صورت مفصل درمورد هزینه‌ها و دستمزد‌های شارژ یخچال توضیح می‌دهد.

5  سایت تبلیغاتی با بازدید و بازدهی بالا؛ از کاری تی تا دیوار

با خواندن این متن شاید بتوان اینطور متوجه شد که کاری تی نه تنها یک سایت ثبت آگهی است بلکه سعی در رفع نیاز مشتری دارد و این یک امتیاز بسیار مثبت است. از این جهت نمی‌توان سایت کاری‌تی را فقط به عنوان یک سایت معمولی در نظر گرفت.

 

سایت شیپور با بازدید بالا

اگرچه کاری تی به سبب امکانات بی نظیر خود بهترین سایت تبلیغات کسب و کار است، اما نمی‌توان از نام سایت تبلیغاتی بزرگ شیپور چشم پوشی کرد. شاید مزیت منحصر به فرد شیپور تعداد بازدید بالای ارگانیک آن باشد. روزانه تعداد کاربران زیادی وارد این پلتفرم می‌شوند که این مهم به سبب شهرت بالای شیپور در میان کاربران اینترنتی اتفاق می‌افتد.
با این حال نباید فراموش کرد شیپور از دسته بندی‌های تفکیک شده پشتیبانی نمی‌کند. از همین جهت بسیاری از افرادی که از تبلیغات شما بازدید می‌کنند، اصلا نیازی به خدمات شما ندارند! همچنین به دلیل تعدد آگهی‌ها در این سایت تنها چند دقیقه پس از بارگذاری آگهی، پست شما به صفحات عمیق سایت سقوط خواهد کرد.

فراموش نکنید شیپور به آدرس اینترنتی sheypoor.com آگهی‌های منتشر شده را ظرف مدت یک ماه به صورت خودکار پاک می‌کند.

سایت دیوار با بازدید بالا

انصافا سایت ثبت آگهی دیوار از آن دست پلتفرم‌هایی است که با درج اگهی کسب‌وکار در آن می‌توان به خوبی دیده شد. این سایت از امتیازات مثبتی نظیر میزان ترافیک بالا، رابط کاربری جذاب و قابلیت اصلاح آگهی برخوردار است. منتهی نظیر آنچه برای شیپور گفتیم، تبلیغات آنلاین در سایت دیوار هم چندان بی عیب و نقص نیست.

  5  سایت تبلیغاتی با بازدید و بازدهی بالا؛ از کاری تی تا دیوار


سایت دیوار دسته بندی‌های تفکیک شده‌ای ندارد، بنابراین کاربر به صورت هدفمند وارد آگهی شما نمی‌شود. تعداد آگهی ثبت شده‌ی بالایی دارد، بنابراین پس از چند دقیقه یا نهایتا چند روز آگهی شما در لابلای سایر تبلیغات دفن می‌گردد. همچنین حذف آگهی پس از یک ماه یا پولی بودن برخی از دسته بندی‌های این پلتفرم، همه و همه جزو امتیازات منفی دیوار محسوب می‌شوند.

 

بررسی سایت ایران آگهی

یکی دیگر از سایت های ثبت آگهی سایت ایران آگهی است که می‌توانید جهت درج تبلیغات کسب و کار خود از آن استفاده کنید. اگرچه ایران آگهی به عنوان یک سایت تبلیغاتی جایگاه قابل احترامی دارد، اما نمی‌توان چندان به آن اتکا کرد. چرا؟ چونکه این پلفترم علاوه بر معایب سایت‌های بزرگی نظیر دیوار همچون عدم برخوداری از دسته بندی‌های تفکیک شده، از امتیازات منفی دیگری هم یدک می‌کشد!
به عنوان مثال تعداد بازدید از این سایت به مراتب از شیپور و دیوار کمتر است. بنابراین نه تنها افرادی کمی وارد آگهی تبلیغاتی شما خواهند شد، بلکه بسیاری از آنها نیز اصلا مشتریان بالقوه برای کسب و کار شما محسوب نمی‌شوند. با تمام تفاسیر باز هم شما می‌توانید با ثبت تبلیغات آنلاین در ایران آگهی مشتریان خود را افزایش دهید.

 

بررسی سایت آگهی چی

آخرین سایت ثبت آگهی که در این مقاله به ان می‌پردازیم، سایت آگهی چی است. سایت درج تبلیغات آگهی چی رابط کاربری جذابی دارد. همچنین این پلتفرم بازدید نسبتا خوبی دارد، البته نه به اندازه کاری تی، دیوار یا شیپور!

5  سایت تبلیغاتی با بازدید و بازدهی بالا؛ از کاری تی تا دیوار

اگرچه دسته بندی‌های آگهی چی از دیوار یا شیپور جزئی‌تر است، اما باز هم به سایت ثبت تبلیغات کاری تی نمی‌رسد. در نهایت می‌توان اینطور برداشت کرد که آگهی چی یک پلفترم خوب و مفید برای تبلیغات کسب و کار محسوب می‌شود، اما بهتر است زمان زیادی روی آن تلف نکنید. چرا که این پلتفرم نمی‌تواند سکوی پرتاب کسب و کار شما باشد.

 

انتخاب بهترین سایت ثبت آگهی؛ کاری تی

اگرچه انتخاب بهترین سایت تبلیغات کسب و کار سخت و دشوار است، اما با اندکی تحقیق و نگاهی جزئی می‌توان سایت تبلیغاتی کاری تی را به عنوان برترین سایت ثبت آگهی در ایران دانست. کاری تی دسته بندی‌های تفکیک شده‌ای دارد، به دلیل تسخیر رتبه‌های برتر گوگل در کلمات کلیدی خدماتی، از ترافیک ارگانیک نسبتا خوبی برخوردار است، امکان انتشار آگهی بدون پرداخت پول در تمام دسته بندی‌ها را فراهم می‌کند، رابط کاربری آسانی دارد، آگهی را بدون محدودیت زمانی منتشر می‌نماید و حتی آگهی کسب و کارها را در صفحات بلاگ(نیازمندی کاربر) خود منتشر می‌نماید.
از همین بابت اگر بخواهیم در یک پلتفرم به صورت جدی برای دیده شدن کسب و کار فعالیت کنیم، بهترین انتخاب سایت درج آگهی کاری تی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها